Zaproszenie do składania ofert na wykonanie stołu paszowego:
I. Nazwa i adres Zamawiającego (Spółki)
Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. z/s w Żydowie
woj. wielkopolskie, Tel: 453 018 584
NIP 784 00 16 484 , REGON 630 186 267
Konto 11 2030 0045 1110 0000 0044 0190 BNP PARIBAS
e-mail: biuro@grh-zydowo.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
LP | Opis | jedn. | Obmiar | Oferowana kwota netto |
1 | Roboty rozbiórkowe – rozebranie murków , podwalin żelbetowych (murki zelbetowe i z bloczków betonowych ) | m3 | 21,60 | |
2 | Roboty rozbiórkowe – rozebranie murków kanału sciekowego , wyrównanie i podmurowanie do wymaganej rzędnej | m3 | 1,13 | |
3 | Usunięcie gruzu z rozbiórki i wywóz na odkład na terenie gospodarstwa | m3 | 22,73 | |
4 | Wykopy pod scianki żelbetowe stołu paszowego | m3 | 57,60 | |
5 | Wykonanie podbudowy z betonu B10 – pod ścianki żelbetowe | m2 | 72,00 | |
6 | Deskowanie scianek żelbetowych | m2 | 115,20 | |
7 | Montaz słupków stalowych w sciankach zelbetowych | szt | 50,00 | |
8 | Montaz zbrojenia ścianek żelbetowych | kg | 1418,58 | |
9 | Betonowanie scianek – beton C25/30 | m3 | 24,19 | |
10 | Wykonanie podsypki piaskowej około 10 cm z wyrównanie m i profilowaniem | m2 | 324,00 | |
11 | Wykonanie podbetonu gr. 10 cm C10/12 | m2 | 324,00 | |
12 | Uóozenie warstwy poslizgowej z foli PCV 0,2mm | m2 | 324,00 | |
13 | Betonowanie posadzki stołu paszowego gr 16 cm Beton posadzkowy C30/37 zbrojony włóknami polipropylenowymi w ilosci minimum 1,5 kg/m3 , zatarty na gładko | m2 | 324,00 | |
14 | Wykonanie dylatacji stołu paszowego | m2 | 324,00 | |
15 | Wykonanie nakrywy żelbetowej nad kanałem sciekowych | m2 | 11,25 | |
16 | Zbrojenie nakrywy żelbetowej | kg | 476,68 | |
17 | Betonowanie nakrywy żelbetowej , gr. 20 cm beton C30/37 | m2 | 11,25 | |
Wartość wykonanych robót w zł (netto) |
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie obmiaru robót a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są przedmiary robót.
- Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy w okresie do dnia 20 stycznia.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:
a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 złotych.
Uwaga: Powyższy warunek (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.
- Zdolności technicznej lub zawodowej –
b1. doświadczenie zawodowe
– wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę obiektów takich jak: budynki inwentarskie, wiaty, sale sportowe i gimnastyczne o wartości robót budowlanych minimum 200 000,00 zł każda.
(1)* Przez budowę należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę obiektu budowlanego.
Uwaga: Powyższy warunek (zarówno w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych wykonawców) musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie).
b2. kadra techniczna
– Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.
- Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Minimalne wymagania:
– posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
V. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
W celu dokonania oględzin budynku przed wykonaniem kosztorysu należy skontaktować się z Panem Bogdanem Lisieckim t. 697 496 424
VI. Termin związania z ofertą
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta musi zawierać:
- Kosztorys ofertowy – sporządzony wg przedmiarów , wraz z ceną za wykonanie inwestycji. Formularz kosztorysu ofertowego wymaganego do złożenia oferty znajduje się w załączniku do zaproszenia na składanie ofert.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze.
Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm podwykonawców.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę umieszczoną w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul. Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo w sekretariacie pok. Nr 1, (parter), codziennie w dni pracy Spółki , w godz. 8:30 – 15:00.
lub na adres mailowy: inwestycje@grh-zydowo.pl oraz przetargi@grh-zydowo.pl
lub przesłać pocztą na adres: Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ,
ul. Tadeusza Kościuszki 41, 62-241 Żydowo
i oznaczyć
- Nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,
1. Termin składania ofert upływa dnia 30.12.2024r. o godz. 1400 w przypadku składania ofert drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do kancelarii Spółki.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2024 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego w Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul. Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo
- Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie, zostaną oferentowi zwrócone bez otwarcia.
Ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy – Prawo zamówień publicznych