Zaproszenie do składania ofert w ramach przetargu na wykonanie inwestycji
I. Nazwa i adres Zamawiającego (Spółki)
Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. z/s w Żydowie
woj. wielkopolskie, Tel: 453 018 584
NIP 784 00 16 484 , REGON 630 186 267
II. Opis przedmiotu przetargu
- Wykonanie inwestycji polegające na likwidacji istniejącej wagi najazdowej i w miejsce zlikwidowanej wagi, wykonanie podłoża i zamontowanie nowej wagi najazdowej przeznaczonej do pomiarów statycznych o podanych parametrach:
- Długość całkowita- 18 metrów,
- Szerokość całkowita -3 metry,
- Obciążenie maksymalne- 60 000 kg,
- Waga wykonana w całości z betonu,
- Miernik wagowy z przetwornikiem elektronicznym,
- Na czas realizacji inwestycji zapewnienie wagi tymczasowej(zastępczej),
- Wykonanie dokumentacji inwestycji wraz z dokonaniem zgłoszenia w Starostwie Powiatowym ,
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie oględzin i wskazanych parametrów przez inwestora a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi.
- Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do końca lutego 2025r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:
a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 złotych.
Uwaga: Powyższy warunek (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.
- Zdolności technicznej lub zawodowej –
b1. doświadczenie zawodowe
– wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobnym, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane.
Uwaga: Powyższy warunek (zarówno w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych wykonawców) musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie).
b2. kadra techniczna
– Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.
- Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Minimalne wymagania:
– posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
V. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
W celu dokonania oględzin wagi przed wykonaniem kosztorysu należy skontaktować się z Panem Pawłem Borowskim tel. 661 806 992
VI. Termin związania z ofertą
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta musi zawierać:
- Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie oględzin i warunków podanych przez inwestora, wraz z ceną za wykonanie inwestycji. Formularz kosztorysu ofertowego wymaganego do złożenia oferty znajduje się w załączniku do zaproszenia na składanie ofert.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze.
Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm podwykonawców.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę umieszczoną w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul. Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo codziennie w dni pracy Spółki , w godz. 8:30 – 15:00.
lub na adres mailowy: inwestycje@grh-zydowo.pl oraz przetargi@grh-zydowo.pl
lub przesłać pocztą na adres: Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ,
ul. Tadeusza Kościuszki 41, 62-241 Żydowo
i oznaczyć
- Nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,
1. Termin składania ofert upływa dnia 17.01.2025r. o godz. 1400 w przypadku składania ofert drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do kancelarii Spółki.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.01.2025 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego w Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul. Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo
- Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie, zostaną oferentowi zwrócone bez otwarcia.
Ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy – Prawo zamówień publicznych