Zaproszenie do składania ofert – zakup wagi

Zaproszenie do składania ofert w ramach przetargu na wykonanie inwestycji

I. Nazwa i adres  Zamawiającego (Spółki)

Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. z/s w Żydowie

woj. wielkopolskie, Tel: 453 018 584

NIP  784 00 16 484 , REGON 630 186 267

II. Opis przedmiotu przetargu

  1. Wykonanie inwestycji polegające na likwidacji istniejącej wagi najazdowej i w miejsce zlikwidowanej wagi, wykonanie podłoża i zamontowanie nowej wagi najazdowej przeznaczonej do pomiarów statycznych o podanych parametrach:
  • Długość całkowita- 18 metrów,
  • Szerokość całkowita -3 metry,
  • Obciążenie maksymalne- 60 000 kg,
  • Waga wykonana w całości z betonu,
  • Miernik wagowy z przetwornikiem elektronicznym,
  • Na czas realizacji inwestycji zapewnienie wagi tymczasowej(zastępczej),
  • Wykonanie dokumentacji inwestycji wraz z dokonaniem zgłoszenia  w Starostwie Powiatowym ,
  1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie oględzin i wskazanych parametrów przez inwestora a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi.
  2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.

III. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: do końca lutego 2025r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. Spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:

a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 złotych.

Uwaga: Powyższy warunek (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.

  • Zdolności technicznej lub zawodowej –

b1. doświadczenie zawodowe

– wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobnym, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane.

Uwaga: Powyższy warunek (zarówno w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych wykonawców) musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie).

b2. kadra techniczna

– Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.

  1. Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Minimalne wymagania:

– posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,

V.  Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

W celu dokonania oględzin wagi przed wykonaniem kosztorysu należy skontaktować się z Panem Pawłem Borowskim tel. 661 806 992

VI. Termin związania z ofertą

Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     VII. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta musi zawierać:

  1. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie oględzin i warunków podanych przez inwestora, wraz z ceną za  wykonanie inwestycji. Formularz kosztorysu ofertowego wymaganego do złożenia oferty znajduje się w załączniku do zaproszenia na składanie ofert.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze.

Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę.

Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm podwykonawców.

VIII. Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę umieszczoną w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie należy  złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul. Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo  codziennie w dni pracy Spółki , w godz. 8:30 – 15:00.

 lub na adres mailowy: inwestycje@grh-zydowo.pl oraz przetargi@grh-zydowo.pl

 lub przesłać pocztą na adres: Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o.  ,

 ul. Tadeusza Kościuszki 41, 62-241 Żydowo

i oznaczyć

  • Nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,

1.       Termin składania ofert upływa dnia 17.01.2025r. o godz. 1400  w przypadku   składania ofert drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do kancelarii   Spółki.

  •    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.01.2025 r. o godz. 12.00  w siedzibie          zamawiającego w Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul.         Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo 
  •    Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie, zostaną oferentowi zwrócone   bez otwarcia.

Ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy – Prawo zamówień publicznych