Zaproszenie do składania ofert – wykonanie stołu paszowego

    Zaproszenie do składania ofert na wykonanie stołu paszowego:

    I. Nazwa i adres  Zamawiającego (Spółki)

    Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. z/s w Żydowie

    woj. wielkopolskie, Tel: 453 018 584

    NIP  784 00 16 484 , REGON 630 186 267

    Konto 11 2030 0045 1110 0000 0044 0190 BNP PARIBAS

    e-mail: biuro@grh-zydowo.pl

    II. Opis przedmiotu zamówienia

    LPOpisjedn.ObmiarOferowana kwota netto
    1Roboty rozbiórkowe – rozebranie murków , podwalin żelbetowych        (murki zelbetowe i z bloczków betonowych  )m321,60 
    2Roboty rozbiórkowe – rozebranie murków kanału sciekowego , wyrównanie i podmurowanie do wymaganej rzędnejm31,13 
    3 Usunięcie gruzu z rozbiórki i wywóz na odkład na terenie gospodarstwam322,73 
    4Wykopy pod scianki żelbetowe stołu paszowegom357,60 
    5Wykonanie podbudowy z betonu B10 – pod ścianki żelbetowem272,00 
    6Deskowanie scianek żelbetowychm2115,20 
    7Montaz słupków stalowych w sciankach zelbetowychszt50,00 
    8Montaz zbrojenia ścianek żelbetowychkg1418,58 
    9Betonowanie scianek – beton  C25/30m324,19 
    10Wykonanie podsypki piaskowej około 10 cm z wyrównanie m i profilowaniemm2324,00 
    11Wykonanie podbetonu gr. 10 cm   C10/12m2324,00 
    12Uóozenie warstwy poslizgowej z foli PCV 0,2mmm2324,00 
    13Betonowanie posadzki  stołu paszowego gr 16 cm  Beton posadzkowy C30/37  zbrojony włóknami polipropylenowymi w ilosci minimum 1,5 kg/m3 , zatarty na gładkom2324,00 
    14Wykonanie dylatacji stołu paszowegom2324,00 
    15Wykonanie nakrywy żelbetowej nad kanałem sciekowychm211,25 
    16Zbrojenie nakrywy żelbetowejkg476,68 
    17Betonowanie nakrywy żelbetowej , gr. 20 cm  beton C30/37m211,25 
    Wartość wykonanych robót w zł (netto) 
    1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie  obmiaru robót a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są przedmiary robót.
    2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
    3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.

    III. Termin wykonania zamówienia

    Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy w okresie do dnia 20 stycznia.

    IV. Warunki udziału w postępowaniu

    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      1. Spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:

    a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 złotych.

    Uwaga: Powyższy warunek (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.

    • Zdolności technicznej lub zawodowej –

    b1. doświadczenie zawodowe

    – wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę obiektów takich jak: budynki inwentarskie, wiaty, sale sportowe i gimnastyczne o wartości robót budowlanych minimum 200 000,00 zł każda.  

    (1)* Przez budowę należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę obiektu budowlanego.

    Uwaga: Powyższy warunek (zarówno w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych wykonawców) musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie).

    b2. kadra techniczna

    – Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.

    1. Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

    Minimalne wymagania:

    – posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,

    V.  Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

    W celu dokonania oględzin budynku przed wykonaniem kosztorysu należy skontaktować się z Panem Bogdanem Lisieckim t. 697 496 424

    VI. Termin związania z ofertą

    Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

         VII. Opis sposobu przygotowania oferty

    1. Oferta musi zawierać:

    1. Kosztorys ofertowy – sporządzony wg przedmiarów , wraz z ceną za  wykonanie inwestycji. Formularz kosztorysu ofertowego wymaganego do złożenia oferty znajduje się w załączniku do zaproszenia na składanie ofert.

    Oferta powinna być sporządzona w języku polskim czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze.

    Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę.

    Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

    Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm podwykonawców.

    VIII. Miejsce oraz termin składania ofert

    Ofertę umieszczoną w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie należy  złożyć w siedzibie Zamawiającego:

    Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul. Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo  w sekretariacie pok. Nr 1, (parter), codziennie w dni pracy Spółki , w godz. 8:30 – 15:00.

     lub na adres mailowy: inwestycje@grh-zydowo.pl oraz przetargi@grh-zydowo.pl

     lub przesłać pocztą na adres: Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o.  ,

     ul. Tadeusza Kościuszki 41, 62-241 Żydowo

    i oznaczyć

    • Nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,

    1.       Termin składania ofert upływa dnia 30.12.2024r. o godz. 1400  w przypadku   składania ofert drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do kancelarii   Spółki.

    •    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2024 r. o godz. 12.00  w siedzibie zamawiającego w Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Żydowo Sp. z o.o. ul. , ul.         Tadeusza Kościuszki 41 62-241 Żydowo 
    •    Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie, zostaną oferentowi zwrócone   bez otwarcia.

    Ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy – Prawo zamówień publicznych